Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Всі письмові запити на інформацію, заяви, скарги, пропозиції, що надходили на адресу суду, реєструвалися працівниками канцелярії в автоматизованій системі документообігу суду та оформлялися відповідно до вимог чинної Інструкції з діловодства. Відповідно до реєстрації за 2016 рік в суд надійшло 245 письмових звернень від фізичних та юридичних осіб та 217 усних запитів згідно журналу обліку усних звернень, зокрема:
- 217 усних запитів стосовно розгляду судових справ господарським судом, інформації про місце знаходження, керівництво, розклад роботи суду, платіжні реквізити для перерахування судового збору, реквізити депозитного рахунку тощо;
- 11 запитів щодо видачі довідок про відсутність справ про банкрутство тощо;
- 234 письмових звернень та клопотань на видачу копій документів по конкретних справах та надання різної інформації тощо;
- 25 запитів на публічну інформацію, зокрема: 1 запит щодо штатної чисельності суддів, працівників апарату господарського суду та фінансування протягом 2015 року; 2 запити про нагородження суддів державними нагородами, відзнаками за проявлену особисту мужність та героїзм в умовах, пов’язаних із ризиком для життя; 1 запит щодо охорони приміщення суду; 1 запит про список суддів, які подані до Верховної Ради України для обрання безстроково; 1 запит щодо надання інформації про облаштування приміщення суду інформаційно - платіжними програмно-технічними комплексами самообслуговування; 6 запитів про набрання рішенням законної сили, 1 запит щодо випадків отримання суддями квартир від держави у місті Києві та двох чи більше квартир від держави у місті Києві та інших населених пунктах України; 2 запити про надання інформації щодо кількості суддів, у яких закінчився 5-річний термін повноважень, кількість коштів виплачених кожному із цих суддів за період перебування без повноважень відповідно до кодів економічної класифікації видатків бюджету; 1 запит щодо надання інформації за період з 2005 по 2016 рік, а саме штатні розписи, видатки суду на зарплату, кількість суддів, кількість помічників суддів та їх зарплата, кількість секретарів судових засідань та їх зарплата, кількість розглянутих справ, кількість прийнятих рішень, із них виконаних і невиконаних; 1 запит про надання інформації щодо суддів, які з 2010 по 2016 роки займали адміністративні посади в суді; 2 запити щодо штатної та фактичної чисельності суддів у 2016 році; 1 запит про надання інформації щодо загальної кількості виданих виконавчих документів, за якими необхідно здійснити стягнення грошових коштів на користь Державного та місцевого бюджетів; 1 запит про надання списку суддів, що перебувають на посаді станом на 10.11.2016; 2 запити щодо надсилання Засад використання автоматизованої системи документообігу господарського суду Чернівецької області, затверджених зборами суддів від 08.10.2015 (Протокол № 11), спеціалізацію колегій з розгляду судових справ та спеціалізацію суддів, ФІП всіх суддів господарського суду, які відносяться до другої спеціалізованої колегії; 1 запит про надання автобіографій та фото суддів суду; 2 запити про надання копій процесуальних документів по конкретних справах.
На звернення, що надійшли до суду, відповідно до діючого законодавства надавалися мотивовані, обґрунтовані, достовірні, повні та об'єктивні відповіді та роз'яснення.
Зауважень на отримані відповіді, які надавались судом, від запитуваних сторін не надходило.