За перше півріччя 2019 року до господарського суду Чернівецької області в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації» надійшло 8 письмових запитів на отримання публічної інформації від фізичних та юридичних осіб, з них:
- 1 - запит щодо кількості співробітників суду (помічники суддів, секретарі, співробітники канцелярії, діловоди)
- 1 - запит щодо кількості працівників, які потребують забезпечення службовим житлом.
- 1 - запит щодо кількості окремих думок, винесених (висловлених, схвалених) суддями при колегіальному розгляді у кожній категорії справ, які розглядалися Господарським судом Чернівецької області за останні шість років.
- 1 - запит про внесення чи невнесення змін на офіційному сайті Господарського суду Чернівецької області, в частині список справ, призначених до розгляду, по господарській справі № 926/1631/18 ;
- 1 - запит щодо наявності паркомісць для службового транспорту працівників Господарського суду Чернівецької області.
- 1 - запит щодо кількості співробітників суду (помічники суддів, секретарі, співробітники канцелярії, діловоди)
- 1 - запит щодо інформації про виплачені суми суддівської винагороди.
- 1 - запит щодо вивчення підстав скасування ухвали господарського суду Чернівецької області від 13.03.2018 р. постановою Верховного Суду Касаційного господарського суду від 29.01.2019 та прийнятих по них рішеннях.
Усі отримані господарським судом Чернівецької області запити було опрацьовано у встановлений законодавством термін із наданням вичерпних відповідей та роз’яснень, які надавалися відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації".
Прес-служба Господарського суду Чернівецької області